Harry Potter fans Hogwarts-school of magic |
|
| Магически наръчник-обсъждане на магии | |
| | Автор | Съобщение |
---|
Velly:) ~ТаЛиСмАнЧеТо На ФоРуМа~~
Брой мнения : 309 Age : 30 Местожителство : ...там,където мечтите стават реалност... Дом : Хафълпаф Registration date : 09.10.2007
| Заглавие: Магически наръчник-обсъждане на магии Пон Окт 15, 2007 12:47 pm | |
| Магиите са по Хогуортски стандарт (което ще рече, че в "Хогуортс" заклинанието Х се изучава във втори курс, докато в "Дурмщранг" - в първи, а в "Бобатон" - в трети... например; тук се зачитат методите на преподаване в "Хогуортс") Някои упътвания и съвети: ~ ако търсите елементални магии (т.е. свързани с природните елементи - за вятър, за вода, градушка, мъгла и подобни), гледайте най-вече в списъка със заклинания за второкурсници
~ ако търсите илюзорни магии, гледайте най-вече в списъка със заклинания за петокурсници ~ ако сте третокурсник, не си правете труда да гледате магиите за по-високите курсове ~ имайте предвид изразите "намира се в допълнителна литература"; колкото и незначително да ви се струва, това може да има голямо значение;
МАГИИ, КОИТО СА ЗАБРАНЕНИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ В ДУЕЛИ ИЛИ НЕ МОГАТ ДА СЕ УПОТРЕБЯВАТ ОТ УЧЕНИЦИ ПРОРАДИ СЛОЖНОСТТА СИ:
Авада Кедавра - най-страшното от трите непростими проклятия, което няма контрапроклятие; след лумване на зелена светлина следва незабавна смърт без странични белези от нараняване; единственият оцелял е Хари Потър
~ информация от книгите: "Пред очите им лумна ослепителна зелена светлина и ги връхлетя свистенето от нещо могъща и невидимо, фучащо във въздуха. В същия миг паякът падна по гръб без видими белези, но без съмнение мъртъв."; "Лоша работа. не е приятно. А и контрапроклятие няма. Няма начин за противодействие."; "За да се отправи проклятието Авада Кедавра, е нужна огромна магическа сила."
Империус (Империо) - едно от трите непростими заклинания, което прави прокълнатия напълно подвластен на използвалия го магьосник
~ информация от книгите: "... насочи пръчката си към него и промълви "Империо!". Паякът отскочи от ръката му и се залюля на тънка копринена нишка като гимнастик на трапец. После изпъна неподвижно крачка пред себе си, преобърна се назад, скъса нишката, приземи се върху катедрата и се запремята в кръг като акробат. Муди тръсна магическата си пръчка - паякът се изправи на две от задните си крачета и започна в безпогрешен ритъм да танцува степ."; "Имам пълен контрол над него. Мога да го накарам да се метне през прозореца, да се удави..."; "На проклятието Империус може да се противодейства... Изисква се обаче сила на духа, която не всеки притежава."
Круциатус (Круцио) - едно от трите непростими проклятия; причинява непоносима болка, от която може дори да се полудее
~ информация от книгите: "... насочи я към паяка и промърмори "Круцио!". На мига краката на паяка се сгънаха върху тялото му. Той се претърколи по гръб и започна да потръпва страховито, мятайки се ту на едната страна, ту на другата. Не издаваше никакъв звук, но Хари бе убеден, че ако имаш глас, щеше да крещи."; "Болка. Ако искате да измъчвате някого, нямате нужда от менгемета и ножове. Достатъчно е да изречете това проклятие."; "Болката... не можеше да се сравни с нищо, преживяно до този момент. И най-дребните му костици горяха в адски огън, главата му сякаш се разцепваше... очите му се въртяха лудо..."; "Болката бе толкова страшна, така всепоглъщаща, че той загуби представа къде се намира... Нажежени до бяло ножове пробиваха всеки сантиметър от тялото му, главата му всеки миг щеше да се пръсне от болка, никога не бе пищял толкова силно..."
Морсмордре - магия за появяване на Черния знак (знака на Лорд Волдемор) в небето; владеят я единствено смъртожадните
~ информация от книгите: "Нещо огромно, зелено и ярко изригна... издигна се над дърветата и излетя в небето."; "... от нещо като изумрудени звезди се бе образувало изображение на гигантски череп, от чиято зинала уста вместо език висеше огромна змия."; "... Ти-знаеш-кой и поддръжниците му изписваха Черния знак на небето, когато убиваха. Той вдъхваше такъв ужас... Най-лошият страх... най-лошият от всички..."
Обливиате- магия за пренастройване на паметта, магия за забрава
Портус - магия за правене на даден предмет летекод
Приори инкантатем (Приор инкантато)
Фиделиус - много сложна магия, състояща се в скриването на някаква тайна в един единствен жив човек, който става Пазител на тайната
Фините икантатем - прекратява действащите в момента заклинания
~ информация от книгите: "Фините инкантатем! - изкрещя той и краката на Хари престанаха да танцуват, а Малфой спря да се смее..."
МАГИИ ЗА ПЪРВОКУРСНИЦИ:
Аисингър - замразява течности; магията се проявява като блед синкав лъч и е постоянна
Алохомора - магия за отваряне на заключени врати, прозорци, шкафове и др.; извършва се с почукване на магическата пръчка по ключалката
Диффиндо - магия за късане - раници, пердета, дрехи и всякакви неща от плат; не се изисква пряк допир на магическата пръчка - магията се проявява като слаб белезникав лъч
Енгорджио - магия за уголемяване; заклинателят избира колко точно да уголеми даден предмет (за това се изискват концентрация и доста упражнения); противодействие - Редукцио
~ информация от книгите: "- Енгорджио! / Паякът се изду и стана по-едър от тарантула."; "- Редукцио! - каза Муди и върна смаления до нормалните си размери паяк в стъкленицата."
Инсендио - магия за палене на огън; пламъците се появяват внезапно на посоченото от магьосникът място
~ информация от книгите: "В този миг в камината се надигнаха пламъци, така весело припукващи, като че горяха от часове."
Кракен - магия за поправяне; действа само на неорганични предмети; най-голям ефект има върху метални повърхности - пукнатините се запълват за миг със сребриста течност и малко по малко предметът става като нов; магията не съединява различни парченца, а само премахва пукнатини и дупки; да се има предвид, че третокурсник може да поправя по-големи предмети от първокурсник, а седмокурсник - по-големи от третокурсник
Лижипис - събличаща магия; дрехите просто изчезват от тялото на носителя им и се появяват след миг на няколко метра от него; действа само на най-горния "слой" дрехи (ако например сте с пуловер, риза и тениска, ще останете по риза, а при следващо прилагане на магията - по тениска); магията се проявява като бледо сияние, което се стрелва от магическата пръчка и обгръща жертвата
Локомотор мортис - кракозаключващо проклятие; краката на жертвата се събират плътно и сякаш залепват един за друг; проявява се като яркосин лъч
~ информация от книгите: "... краката му бяха слепени чрез нещо, което веднага разпознаха като кракозаключващото проклятие."
Лумос - магия, която пали светлина на края на магическата пръчка; внимание: магията не се използва за осветяване на цели помещения, палене на силен огън или нещо подобно - пламъчето е единствено на върха на пръчката и служи най-вече за осветяване на пространството в непосредствена близост до заклинателя; продиводействие - Нокс
Окулус репаро - заклинание, което поправя само счупени очила; извършва се чрез допир на магическата пръчка до очилата
Опаковай - ако не ви се занимава с дългото приготвяне на куфар или чанта, това е точната магия; подредеността на вещите зависи от уменията на магьосника
Очисти - за моментално почистване на по-дребни мръсотии
Петрификус тоталус - подобна на Локомотор мортис, тази магия действа на цялото тяло, затова е наречена "магия за пълно тяловкочаясване"; проявява се като синьо-бял лъч
~ информация от книгите: "Ръцете на Невил се долепиха до тялото му. Краката му се прилепиха. С изпънато тяло той е олюля на мястото си и сетне падна, вцепенан като дъска"
~ нагледен материал от филмите: цък
Равиталевс - премахва всякаква болка, освен ако тя не причинена чрез Сорек ; освен това заздравява раните и значително ускорява процеса на регенериране; така например ако се порежете на кухненски нож, раната ще заздравее за 5мин.; колкото по-напреднал е магът, толкова по-тежки наранявания може да лекува
Сонорус - магия за усилване на гласа; противодействие - Куайътус
Репаро - поправя счупени предмети, съединявайки отделните парчета
Уингардиум Левиоза - магия за левитация; изпълнява се с хубав замах на китката с магическата пръчка и накрая се казва "цък"
~ информация от книгите: "Сега не забравяйте онова хубаво движение с китката, което упражнявахме! Замах и цък, помнете, замах и цък. Много е важно също да казвате правилно магическите думи... Никога не забравяйте магьосника Баруфио, който казал "ч" вместо "ц" и се намерил на пода с бивол върху гърдите си."
~ нагледен материал от филмите: цък, цък
Ферула - магия, която пристяга част от тялото с шина; използва се най-често при счупвания
МАГИИ ЗА ВТОРОКУРСНИЦИ
(включват всички магии за първокурсници):
Апарециум - разкрива невидимо мастило; извършва се с продължителен допир на магическата пръчка
Аракис - създава силен вятър, насочен към неприятеля
Бидерия - появяват се плаващи пясъци, но не много дълбоки - към метър; противодействие - Стоунус
Глациус - магия за замразяване; действа главно на течности, но може да забави и покрие с тънка коричка лед топлокръвни създания; извършва се чрез допир на магическата пръчка
Депулсо - магия за избутване; проявява се като червено-оранжев лъч; повечето ученици успяват да я приложат чак в трети курс
Дрезир - силна магия за пресушаване - може да пресуши малко поточе, но по принцип заклинанието е достатъчно за изсушаване на влажни предмети; пресушаването става с допир на магическата пръчка
Експелиармус - основна обезоръжаваща магия
Импервиус - магия, отблъскваща вода
Инкарцерус - магия за завързване с въжета (здравината зависи от способностите на заклинателя)
Йордакс - заклинание за ходене по вода; магията позволява да се носиш на милиметри от гладка водна повърхност, както и да бягаш по нея; след като се стъпи на твърда земя, действието на магията се прекратява автоматично; намира се в допълнителна литература
Каригаторе - освен че спъва жертвата, тази магия заковава крайниците й към пода; така поразения не може да се изправи; противодействие - Кидагакаш; проявява се като блед кафеникавожълт лъч
Карпе ретрактум - дърпане на предмет към себе си и/или себе си към предмет, като второто е по-трудно
Либирус - изстрелва слаба светкавичка - по-точно слаб лъч енергия - който предизвиква остро парене, вместо болка
Локомотор + име на предмет - действа като магия за левитация; по-сложна от Уингардиум Левиоза
Манус - магия за "здрава хватка"; омагьосаната ръка става като магнит за магическата пръчка и въпросната пръчка може да се отдалечи най-много на десет сантиметра от ръката, след което се връща обратно; полезна, ако магьосника се предпазва от коварни магии с цел отнемане на магическата пръчка (като Експелиармус и Берект);
Метерео - променя посоката, силата и вида на вятъра; за да подейства магията, трябва да има вятър, независимо естествен или създаден чрез магия
Морст - магия за мъгла
Мракулес - става много тъмно
Плинте - съединяване на до дузина малки еднородни предмети в един; магията може да бъде вечна, ако заклинателят не я развали; например - дузина еднакви монети могат да станат на една; противодействие - Плинти; изучва се във втори курс
Серикус - от върха на магическата пръчка изригва водна струя
Скурджифи - почиства; по-силна и сложна за изпълнение от Очисти
Фулгур - създава токова искра от върха на пръчката; тя може да бъде отклонена от метални предмети (часовници, монети и др.)
Фeкис - създава локализирана градушка; големината на ледчетата е по желание и възможности на заклинателя
Фераверту - заклинание за трансформиране на малко животно в бокал за вода; спада към магиите за трансфигурация, които са доста сложни; изучаването започва във втори курс, но малко ученици постигат успех с магията преди четвърти
Чант - действието на заклинанието наподобява това на Фините инкантатем, с единствената разлика, че спира само заклинания, които имат действия и правят белези на околната среда (като плаващи пясъци или дъжд); освен че действието престава, изчезват и всякакви следи от заклинанието; за премахване на по-сложни заклинания се изисква усъвършенстване в по-горните курсове
МАГИИ ЗА ТРЕТОКУРСНИЦИ
(включват всички магии за първокурсници и второкурсници):
Агрисиминиос + името на животно - призовава малко животно (според възможностите и силите на заклинателя); би могла да се приложи и от по-начинаещи (по пътя на логиката, един първокурсник ще призове далеч по-малко животно от един седмокурсник)
Аорте - магията може да изчисти кръвта от отрови, опиати, алкохол и други; също така сгрява тялото; не действа на по-сложните отрови и на тези с ефирен произход (под ефирни се разбира замайване и подобни; може да се използва например срещу Алкохоликус, срещу някоя магия, която отравя, или срещу призована кобра, например)
Берект - кара противника да изпусне пръчката си, но когато тя пада - независимо къде е това, - тя се чупи, сякаш е от стъкло; от частите порастват нови пръчки, като само една е истинската; броят на фалшивите пръчки зависи от парченцата, които се разлетят; така могат да се появят 2 или 102 нови пръчки; фалшивите пръчки избледняват и изчезват бавно - при продължителен допир се изпаряват; противодействие - Нирея
Дензаугео - магия за уголемяване на зъбите
~ информация от книгите: "Предните зъби... растяха с ужасяваща скорост и тя заприличваше... на бобър, а зъбите се удължаваха, прехвърлиха долната устна и се насочиха към брадичката."
Енервате - магия за свестяване, действа обратно на зашеметяващо заклинание
Ждахт - прави заклинателя неуязвим за всякакво външно нараняване; ефектът краткотраен - 2-3мин.; противодействие - Ираде
Инка - създава звук, който може да се чуе само от поразения; звука е много силен и предизвиква временно замайване и отслабване на слуха
Интерзия - прави щит, който предпазва от една магия
Морфекто - магия за огъване; подобна на заклинанието за оформяне на течности (Импликус), тази магия оформя други по-твърди материи като метал, например; магията оформя обекта чрез изкривяване, но не може да го направи остър и т.н.
Неатериялис - кара предмета да стане безплътен; много полезна, ако е насочена към ръката на магьосника, защото той би изпуснал пръчката си; не трае дълго; проявява се като бледо сияние, което обгръща предмета; намира се в допълнителна литература
Норан - изстрелва две малки топчета енергия към очите на противника, заслепявайки го за близо минута; няма контрапроклятие, но ефектът може да бъде намален с Ефирис енадис
Плоракс - ръцете се прилепят до тялото като на египетски фараон (кръстосани); магията няма контрапроклятие, но се разваля от само себе си бързо; проявява се като жълт лъч
Хелитонус - магия за трошене; специфичното за нея е, че обектите се пръскат на изключително малки парчета, придружени от слаба експлозия, сякаш от слънчеви лъчи, които са безвредни
Релашио - магия против гриндилоу; от магическата пръчка излизат искри, а във водни условия - вряла вода
Ридикулус - магия за обезвреждане на богърти
Рюкис - кара предмета да избухне; ако е насочено към човек, много вероятно е той да си изповръща закуската; проявява се като ярко топче червеникава светлина
Яка дзука - магия за левитация; след като магията е направена, контролираш предмета с мисълта си, което значи, че може да го захвърлиш и да си избереш нов без да правиш наново заклинанието; позволява се левитиране само на един предмет (не може да се прилага на няколко наведнъж); трае десетина минути, без значение колко предмета са били използвани през това време
Последната промяна е направена от на Пон Окт 15, 2007 1:16 pm; мнението е било променяно общо 1 път | |
| | | Velly:) ~ТаЛиСмАнЧеТо На ФоРуМа~~
Брой мнения : 309 Age : 30 Местожителство : ...там,където мечтите стават реалност... Дом : Хафълпаф Registration date : 09.10.2007
| Заглавие: Re: Магически наръчник-обсъждане на магии Пон Окт 15, 2007 12:48 pm | |
| МАГИИ ЗА ЧЕТВЪРТООКУРСНИЦИ
(включват всички магии за първокурсници, второкурсници и третокурсници):
Агреватис - магия за промяна на настроението; може да накара ядосан човек да се отпусне или спокоен човек да изпадне в паника; изисква съсредоточаване от страна на заклинателя; магията е трайна, стига да не се използва контрапроклятието - Реграватис; проявява се като преливащ чернобял лъч
Акцио - призоваваща магия; може да се извърши по два начина - чрез вдигане на магическата пръчка и добавяне името на призовавания предмет или чрез директно посочване на предмета; изисква съсредоточаване
~ информация от книгите: "И той отново вдигна пръчката си: - Акцио речник! / Тежката книга излетя от ръцете на Хърмаяни, профуча през стаята и момчето я улови."; "Акцио! - ИЗВИКА Хари, като насочи своята пръчка към Тримагическата купа."
Вцепени се - зашеметяващо заклинание
Ерадис - позволява да ходиш по стени и тавани, сякаш че земята те придърпва натам; сложна магия - изисква концентрация и чувство за равновесие
Ефирис енадис - магия, която позволява да се виждат всички участници в сражението; например когато погледнеш към някой и извърнеш глава за момент, когато пак погледнеш натам, знаеш какво ще видиш; освен противниците, магията показва терена и промяната в него; намира се в допълнителна литература
Ините - прехвърля съвсем малка част от магическата сила на пръчката в ръцете на заклинателя, така че той да бъде способен да направи едно заклинание дори без пръчка; намира се в допълнителна литература
Конфундус - нещо като заблудителна магия; предизвиква временна дезориентация и объркване (все едно нещо те е треснало по главата и ти се вие свят); проявява се като зигзагообразен сивкав лъч
Конюктивитис - заклинание, поразяващо очите; намира се в допълнителна литература
Нак нарая - прави заклинателя по-силен, така че да може да скача по-нависоко, например, или да тича по-бързо и дълго; ефектът трае само няколко минути;
Протего - защитно заклинание, отблъсква противника назад и го обезоръжава
~ информация от книгите: "Снейп залитна... пръчката му отхвръкна нагоре..."
Редукто - пренасочващо проклятие
Хенке - преобразява всичко във всичко… е, може би почти всичко; за да стане по-ясно - с тази магия можеш да превърнеш клечка за зъби в игла; нещо като трансфигурацията, само че магията може да се разваля с мисъл, а не с контразаклинание, въпреки че има и такова - Релида; ако магията се използва за преобразяване на заклинателя в нещо, изисква единствено съсредоточаване и произнасяне на заклинанието; ако целта на трансформирането е друг предмет или същество, пръчката се насочва към него и от края й се проточва тънка струйка дим
Шиназе - капан за магии; в него се побират до три магии и се задействат, ако някой противник влезе в него; капаните обикновено работят най-много на 10 метра, но в необичайни ситуации могат да се задействат и от по-далеч; те са невидими и много трудно се засичат; магията за засичане е Даридис; за унищожаване на капана е препоръчително да се използва Рюкис, но по-добре Чаник; намира се в допълнителна литература МАГИИ ЗА ПЕТОКУРСНИЦИ (включват всички магии за първокурсници, второкурсници, третокурсници и четвъртокурсници): Анимате - съживява всякакви предмети; подчинява ги директно на съживителя без допълнителни магии; ефектът от заклинанието трае доста дълго - около няколко часа; противодействие - Инускачу (след прилагането му, на предмета не може да се приложи същата магия за най-малко 3-4 дни); магическата пръчка трябва да е насочена към предмета, който ще бъде съживен; въпреки че се изучава в пети курс, понякога дори шестокурсници не могат да я прилагат Аниматус конжурус - магия за измагьосване на предмети (създаване на столове или кресла от нищото, на маси, прибори и всякакви други предмети); сложността зависи от размера и подробностите на предмета, който се измагьосва (да създадеш кресло е по-трудно, отколкото да създадеш стол, но и захарница с орнаменти и украса е по-сложна за измагьосване от обикновена); специфично е, че предметите са по-крехки от истинските, особено ако са направени от ученик; противодействие - Инаниматус конжурус; изпълнява се с плавно (при по-неопитни) или по-рязко (при по-напреднали) махване Аресто моментом - забавя действията; Дъмбълдор я използва, когато Хари пада от метлата си на куидичното поле, и така момчето остава невредимо (филм 3 - "Затворникът от Азкабан"); магията не е от най простите - зависи от силите на заклинателя и от това какво се опитва да забави (едно е падаща книга, друго е планински трол) Ветирвас - кара поразения да изгуби чувство за време - така една секунда може да му се стори като един час, а един час - като една секунда (по избор на заклинателя); противодействие - Вортекс; проявява се като малко светлинно кълбо Граликс - кара поразения да вижда нещата такива, каквито не са; например, ако вижда конец, той може да му заприлича на змийче, ако вижда клонка - на зелен о г ън и т.н.; общото е, че той вижда всичко, но не и истината; ефектът e дълготраен; противодействие - Ферид (трябва да се изрече поне след 2-3мин. от началото на магията, иначе няма да подейства); проявява се като вълнообразен зеленикав лъч Деторнар вокис - премества гласа на мага така, че да се чува от друго място; много полезна, ако си се скрил някъде и не искаш да се издаваш; заклинателят сам избира откъде да се чува гласа му, но ако не го направи, тогава той се чува винаги откъм гърба на противника Зеда - сляпа атака; това е терминът, който най-добре описва магията; може да се нарече и сляп бой, защото действието е достатъчно дълго (4-5 мин.); основава се на това да заблудиш противника, че правиш нещо, и в същото време да правиш нещо друго; магията, разбира се, много помага, но същите резултати могат да се постигнат и с много упорити тренировки; когато магията бива направена, тя променя леко дори и дрехите на | |
| | | Velly:) ~ТаЛиСмАнЧеТо На ФоРуМа~~
Брой мнения : 309 Age : 30 Местожителство : ...там,където мечтите стават реалност... Дом : Хафълпаф Registration date : 09.10.2007
| Заглавие: Re: Магически наръчник-обсъждане на магии Пон Окт 15, 2007 12:48 pm | |
| магьосника - ръкавите стават малко по-широки, цвета й започва леко да
се слива с околната среда; когато искаш да направиш магия, ръката ти
сама прави няколко лъжливи движения преди това; може дори да направи
порой от разноцветни искри, за да накара противника да се отдръпне, и
тогава да му направи истинската магия; има много възможности, но
главното е че е много трудно да се избегне такава атака, защото тя се
основава на заблудата и така най-накрая истинската магия идва като гръм
от ясно небе; намира се в допълнителна литература
Импедимента - препречваща магия; може да бъде усвоена и по-рано при намиране на подходяща литература
Лакесит - поразеният вижда, чува и усеща това, което заклинателят
вижда, чува и усеща; времетраенето на магията може да продължи ужасно
много, ако действието й не бъде прекратено (противодействие -
Фанданго), освен това за направата и запазването на действието на тази
магия е нужна силна психика и устойчивост; тази магия не позволява
подчиняването на дадени мисли; просто поразения придобива всички сетива
на направилия магията; сложна магия
Микадо - създава илюзията, че противникът е по-голям, докато той
всъщност не е; така ако някой се цели в сърцето на "по-големия"
противник, заклинанието би минало над истинската цел; има кратък ефект;
намира се в допълнителна литература
Они - позволява на магьосника да минава през стени и твърди обекти,
включително и през магии; ефектът е много краткотраен и магията може да
бъде използвана едва няколко пъти; магът става безплътен по свое
желание и всичко, което носи, също става безплътно;
Силенцио - магия за мълчание - този, към когото е насочена, онемява
Сорек - създава определена илюзия в съзнанието на поразения, определена
от заклинателя; създава се нещо като мисловен дуел между двама
магьосници с една малка особеност - този, който е направил магията, има
повеч власт в "съня" на другия; в действителност те просто си седят
прави със затворени очи на мястото, където се провежда битката, но в
съзнанията им може да се намират навсякъде; всичко в този замъглен свят
се определя от заклинателя - той може да се превръща по своя воля в
други същества, без да е зоомaг, и изцяло определя правилата в света на
"съня"; всяко нараняване там е илюзия и не се получава наистина, но
наранения все пак усеща всяка болка там, където е била раната (сякаш си
е бил схванал мускула и сега го боли, когато го стяга); ако поразеният
умре в мисловната битка, той се събужда от транса, но след заклинателя;
първия е много изтощен след такава битка, защото той използва
истинските си сили без да знае че това е илюзия
Рапидус - магия за бързина, която влияе обектите в радиус от около
10м.; заклинателят забавя света около себе си и така за околните той
изглежда по-бърз
МАГИИ ЗА ШЕСТОКУРСНИЦИ
(включват всички магии за първокурсници, второкурсници, третокурсници, четвъртокурсници и петокурсници):
Еванеско - магия за изчезване на предмети; сложна за изпълняване
Експекто патронум - магия срещу диментори - призоваване на патрон,
покровител; предвидена е в учебната програма за шести курс поради
сложността си и нечестата й употреба, но може да бъде усвоена доста
по-рано гебуншин - прави истински копия на избран предмет, включително и на
човек; за предмети магията е сравнително дълготрайна - 2-3 часа; за
хора нещата стоят другояче - за да си направиш копия (които са истински
тела и могат да се бият като теб), трябва да си съсредоточен през
цялото време; копията се командват по умствен път; те изчезват, ако
бъдат ударени директно, но иначе са си съвсем като истински човек; за
жалост, магията, която се използва за копиране на хора, взима от
жизнената енергия, за да я предаде на копията - така ако си много
уморен и направиш тази магия, можеш просто да паднеш и да си поспинкаш
хубаво; няма ограничение за броя на копията - разбира се, повече копия
=> повече енергия която да бъде разделена => копията ще бъдат по
слаби; да създадеш едно копие е трудно (за човек; за предмет е лесно,
защото не се изисква толкова съсредоточаване), две е два пъти
по-трудно, три е три пъти по-трудно, отколкото две, четири е четири
пъти по-трудно, отколкото три и т.н.; добра магия за разсейване е
гъделичкaщата магия - тогава копията сигурно ще изчезнат, но не
веднага, а след 7-10 сек. (това не важи за предмети, защото за тях не е
нужно голямо съсредоточаване); намира се в допълнителна литература
Момери - връща стари спомени; заклинателят трябва да е наясно със
съществуването им преди да извърши заклинанието; в противен случай
резултатът върху извършващият магията може да е пагубен - действието
може да се обърне срещу него или може дори да се стигне до загуба на
паметта; намира се в допълнителна литература
Нергале - позволява на заклинателя да "прогори" дупка в даден обект
само с почукване; зейналата дупка наистина прилича на оставена от
сблъсък с метеорит и е с размер 3 на 3 метра (стига заклинателят да е
достатъчно добър); след като заклинателят премине през входа, проходът
постепенно се стеснява докато не изчезне; ако през отвора не премине
нищо, той се затваря значително по-бързо; намира се в допълнителна
литература
Силера - често наричана "магия на черния щит"; тази магия прави щит
около магьосника, който трае един-два удара; би могъл да трае вечно,
стига наоколо да има сенки и никой да не те напада; за да се направи
магията е нужна сянка; така около тялото се образува сфера, която се
върти много бързо и има малки цепнатини в нея; да гледаш през нея е все
едно да дледаш през перките на вентилатор; ако нещо се приближи,
сферата спира да се върти за съвсем малко и цялата й чернота се
концентрира в мястото на удара
Фурба - кара всяка сянка да оживее и да се бие с противника; сянката
няма някакви особени способности, освен бързината; тя е 3-4 пъти
по-бърза от съществото, от което е взета; притежава неговите
способности, разбира се, така че ако сянката е на дракон, тя ще бълва
огън и ще лети; сянката не изчезва, освен ако не бъде убита (което
става както да убиеш всяко друго същество); не може да бъде подчинена
на заклинание; има още една малка особеност - тя е двуизмерна, което
значи, че ако се обърне с тънката страна настрани (която е безкрайно
тънка), ще стане невидима докато пак не се види малка част от широката
страна; за сенките не е много трудно да стават невидими за по 7-8
секунди, но повече просто не могат; освен това те са много гъвкави -
всеки е виждал как сянката му се удължава и изкривява от светлината -
същото го могат и те, което улеснява избягването на магии; трудна за
прилагане; намира се в допълнителна литература
Юнда шакис - създава ударна вълна, която отнася всичко по пътя си; , но
пълен ефект от магията може да се постигне само от седмокурсници и
по-напреднали магьосници
МАГИИ ЗА СЕДМОКУРСНИЦИ
(включват всички магии за първокурсници, второкурсници, третокурсници, четвъртокурсници, петокурсници и шестокурсници):
Апарицион - заклинителят се мести почти веднага от едно място на друго;
магията е само за напреднали магьосници - седми курс и нагоре
Нефиридин - кара петте природни елемента (Огън, Земя, Вода, Въздух,
Дух) да се подчиняват на магьосника; разбира се, магията е невероятно
трудна, така че който я изрича, би имал късмет да овладее една от
стихиите; може би дори 2, но частично;
мъжете са предразположени да подчиняват Огъня и Земята, а жените -
Въздуха и Водата; за Духа е най-трудно и почти никой не го подчинява;
след като са подчинени силите, с тях могат да се правят различни неща,
но нищо от сорта на цунами или изригване на вулкан; намира се в
УНИВЕРСАЛНИ МАГИИ
(не присъстват в учебниците - намират се в допълнителна литература и
могат да бъдат усвоени по всяко време на обучението и от всяка възраст
ученици):
Авис - призовава птици
~ информация от книгите: "Пръчката... гръмна като пушка и от края й изхвърчаха няколко малки чуруликащи птички..."
Алкохоликус - магия за напиване; противодействие - Уналкохоликус;
проявява се като кафеникав лъч, който удря противника право в главата
Асирим-финики - магическата пръчка се превръща в прозрачно перо, което
пише с бледо мастило; след като магията се прекрати, мастилото изчезва
и след миг отново се появява, този път написано на език, който магът
знае; пръчката добива предишния си вид
Експринто - магия за заличаване на следи; всички следи в полезрението
на извършващия магиите малко по малко започват да избледняват, докато
накрая не изчезнат; магията може да се използва и за временно
заличаване на недълбоки рани и различни белези; ако следите са от рода
на прекършени клони или изобщо нещо счупено, то въпросните следи си
остават
Импликус - оформяне на течност; действието се извършва чрез движението
на пръстите на магьосника; ако той има дарба да извайва фигури,
фигурата ще стане по-красива; докато се "дяла", течността се върти във
въздуха
Колопортус - магия за запечатване, заключване; единственото изискване е
магическата пръчка да е насочена към вратата/прозореца, които ще бъдат
запечатани
~ информация от книгите: "... и вратата се запечата със странен жвакащ звук."
Мимбъл-уимбъл - оплитане на езика; пречи на правилното произнасяне на
магии за известно време; противодействие - Уимбъл-мимбъл (по пътя на
логиката, контразаклинанието може да се използва от който и да е друг,
освен от поразения); проявява се като червеникаво-розов лъч
Насочи ме - пръчката започва да сочи север
~ информация от книгите: "... четирипосочната магия, която щеше да
насочва магическата му пръчка на север..."; "... магическата си пръчка,
като я постави в легнало положение на дланта си. Пръчката се завъртя
веднъж и посочи надясно... Значи натам бе север..."
Орхидеус - магия, при която от края на магическата пръчка излиза букет цветя
~ информация от книгите: "... и от връхчето на пръчката цъфна букет цветя."
Писум сативум - от пръчката изригва малко кълбо (колкото човешка длан)
с кехлибареножълт цвят, което при сблъсък експлодира и напластява
въздуха с острия мирис на чесън
Риктусемпра - гъделичкаща магия; проявява се като сребрист лъч
~ информация от книгите: "Сноп сребриста светлина удари Малфой в стомаха и той се преви на две с хрипове-"
Серпенсортия - магия, произвеждаща черна змия от края на магическата пръчка
~ информация от книгите: "Крайчето на пръчката му избухна... оттам се стрелна дълга черна змия..."
Таранталера - магия, която кара краката ти да танцуват нещо като фокстрот; проявява се като два снопа ярки лъчи
~ информация от книгите: "... краката на Хари вече се гърчеха в ритъма на нещо като фокстрот, без той да може да ги овладее."
Уодиуози - магия, която изстрелва натъпкани в дупка или ключалка предмети
~ информация от книгите: "Той вдигна магическата си пръчка на
височината на раменете си и като каза "Уодиуози!", я насочи към Пийвс.
Също като куршум топчето дъвка изхвърча от ключалката и се заби право в
лявата ноздра на Пийвс..."
Флаграте - магия за отбелязване и маркиране; достатъчно е с магическата
пръчка да се опише желаната форма във въздуха и тя се "отпечатва" върху
конкретния предмет в златисточервено
~ информация от книгите: "Тя прокара магическата пръчка по въздуха и върху вратата изниква огнено "Х"."
Флинте - кара малък предмет да заблести в избран от мага цвят;
действието се прекратява, когато магът изрече друго заклинание;
извършва се чрез докосване на магическата пръчка до предмета
Фурнункулус - магия за циреи; проявява се като жълтеникав лъч
~ информация от книгите: "Гойл изрева и затули с длани носа си, по който избиха грамадни и противни циреи..."
Церасус Авиум - изстрелва стотина череши | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Магически наръчник-обсъждане на магии | |
| |
| | | | Магически наръчник-обсъждане на магии | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|